Aspecte metodologice de formare a abilităților de scriere caligrafică a cifrelor la elevii din clasa I
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
257 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 23:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016 (63)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2131)
SM ISO690:2012
CÎRLAN, Liliana. Aspecte metodologice de formare a abilităților de scriere caligrafică a cifrelor la elevii din clasa I . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 42-51. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p42-51
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Aspecte metodologice de formare a abilităților de scriere caligrafică a cifrelor la elevii din clasa I

Methodological aspects of developing caligraphic writing of numbers in first grade students

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p42-51
CZU: 373.3.016

Pag. 42-51

Cîrlan Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

The formation of the concept of number is based on: knowledge and use in writing of specific graphic symbols used to write numbers. Number writing is a higher stage in the abstraction process. Writing numbers often requires psychological difficulties for the child, some even more difficult than writing the first signs of the alphabet. The number represents the sign the graphic sign of the number when writing which is necessary the close connection between: the numerical concept, the verbal expression and the graphic sign.

Cuvinte-cheie
calligraphy, numbers, writing numbers