Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 23:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016 (63) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2137) |
![]() CÎRLAN, Liliana. Aspecte metodologice de formare a abilităților de scriere caligrafică a cifrelor la elevii din clasa I . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 42-51. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p42-51 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p42-51 | ||||||
CZU: 373.3.016 | ||||||
Pag. 42-51 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The formation of the concept of number is based on: knowledge and use in writing of specific graphic symbols used to write numbers. Number writing is a higher stage in the abstraction process. Writing numbers often requires psychological difficulties for the child, some even more difficult than writing the first signs of the alphabet. The number represents the sign the graphic sign of the number when writing which is necessary the close connection between: the numerical concept, the verbal expression and the graphic sign. |
||||||
Cuvinte-cheie calligraphy, numbers, writing numbers |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Aspecte metodologice de formare a abilităților de scriere caligrafică a cifrelor la elevii din clasa I "> <meta name="citation_author" content="Cîrlan Liliana"> <meta name="citation_publication_date" content="2022"> <meta name="citation_collection_title" content="Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"> <meta name="citation_volume" content="Seria 24, Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="42"> <meta name="citation_lastpage" content="51"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/p-42-51.pdf">