Interconexiune între personalitate și cogniție la școlarul mic cu dizabilitate de auz
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
202 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 09:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.353:159.923 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Interconexiune între personalitate și cogniție la școlarul mic cu dizabilitate de auz . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 110-114. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p110-114
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.1, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Interconexiune între personalitate și cogniție la școlarul mic cu dizabilitate de auz

The interconnection between personality and cognition at the small school child with hearing disability

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p110-114
CZU: 376.353:159.923

Pag. 110-114

Ciobanu Adriana, Apostol Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2023


Rezumat

This article presents general information about the notion of personality and its subsystems, focusing on the cognitive subsystem in young schoolchildren with hearing impairments. Likewise, the article presents the description of the application tests for the evaluation of cognitive functioning. At the same time, this explains the interconnection between personality and cognition, emphasizing the importance of cognitive stimulation in young students with hearing impairments.

Cuvinte-cheie
personality, subsystems, cognition, hearing impaired student, interconnection, cognitive stimulation