Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.026 (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 DRANGA (MORARU), Anca, RACU, Igor. Succesul academic şi modernizarea metodelor de predare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 35-42. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p35-42 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p35-42 | ||||||
CZU: 378.026 | ||||||
Pag. 35-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present research aims to identify the relationship between academic success and modern teaching methods. This was done by comparing the academic success achieved by students in the first semester, when the teaching method was a classic one, with the academic success obtained in the second semester, using modern methods. The goal is to evaluate the differences between the academic success achieved by students in the first semester and that obtained in the second semester, due to the change of the traditional teaching method, with modern teaching methods. After using modern methods we expect to achieve a greater academic success. |
||||||
Cuvinte-cheie academic success, classical teaching methods, modern teaching methods, students |
||||||
|