Metode psihologice de optimizare a calităților volitive la preadolescenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
195 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-22 22:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7+159.947 (2)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
RACU, Iulia, NIŢA, Lilia. Metode psihologice de optimizare a calităților volitive la preadolescenți . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 42-49. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p42-49
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.1, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Metode psihologice de optimizare a calităților volitive la preadolescenți

Psyhcological methods of optimization of volitive qualities in preadolescence

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p42-49
CZU: 159.922.7+159.947

Pag. 42-49

Racu Iulia, Niţa Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2023


Rezumat

Article contains the results of the formative approach orientated on volition and volitive qualities development and optimization in preadolescence. 24 preadolescent were included in formative research. The program of psychological interventions contains techniques form the theory and methodology of experiential psychotherapy of unification. In addition in our program we also used cognitive-behavioural techniques. As result of inclusion of preadolescent in formative program we notice that there are some important changes in preadolescents‘ volition and volitive qualities.

Cuvinte-cheie
volition, volitive qualities, program of psychological interventions, preadolescence