Articolul precedent |
Articolul urmator |
195 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-22 22:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+159.947 (2) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, NIŢA, Lilia. Metode psihologice de optimizare a calităților volitive la preadolescenți . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 42-49. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p42-49 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p42-49 | ||||||
CZU: 159.922.7+159.947 | ||||||
Pag. 42-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article contains the results of the formative approach orientated on volition and volitive qualities development and optimization in preadolescence. 24 preadolescent were included in formative research. The program of psychological interventions contains techniques form the theory and methodology of experiential psychotherapy of unification. In addition in our program we also used cognitive-behavioural techniques. As result of inclusion of preadolescent in formative program we notice that there are some important changes in preadolescents‘ volition and volitive qualities. |
||||||
Cuvinte-cheie volition, volitive qualities, program of psychological interventions, preadolescence |
||||||
|