Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 13:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.126 (8) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Publicitate. Reclamă (176) |
![]() TALPA, Doina. Rolul publicităţii în dezvoltarea imaginii de marcă. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 107-109. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+659.126 | ||||||
Pag. 107-109 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The advertising industry manifests itself as a variable and present phenomenon in our lives, being first of all a communication policy between producer, intermediary and consumer determined by its reasons, interests, skills, relationships and specific objectives. The penetration and increase of the importance of advertising determines the involvement of the most advantageous factors for producers, intermediaries, consumers but also for the whole society. The evolution of the brand is a small step in response to customer feedback, design trends, the market and internal changes. |
||||||
|