Rolul publicităţii în dezvoltarea imaginii de marcă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
233 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 13:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138+659.126 (8)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Publicitate. Reclamă (176)
SM ISO690:2012
TALPA, Doina. Rolul publicităţii în dezvoltarea imaginii de marcă. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 107-109. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SNE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Rolul publicităţii în dezvoltarea imaginii de marcă

CZU: 339.138+659.126

Pag. 107-109

Talpa Doina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2023


Rezumat

The advertising industry manifests itself as a variable and present phenomenon in our lives, being first of all a communication policy between producer, intermediary and consumer determined by its reasons, interests, skills, relationships and specific objectives. The penetration and increase of the importance of advertising determines the involvement of the most advantageous factors for producers, intermediaries, consumers but also for the whole society. The evolution of the brand is a small step in response to customer feedback, design trends, the market and internal changes.