The influence of motor and communication skills on tranfer activity techniques of students with autism and autistic spectrum disorder.
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
211 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 16:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.928:376.1:616.89-008 (2)
Psihologie (3398)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (289)
SM ISO690:2012
ANŢIBOR, Ludmila, GURCOVA, Maria. The influence of motor and communication skills on tranfer activity techniques of students with autism and autistic spectrum disorder.. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 6-7. ISBN 978-9975-159-97-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

The influence of motor and communication skills on tranfer activity techniques of students with autism and autistic spectrum disorder.

Influența abilităților motrice și de comunicare asupra transferului tehnicilor de activitate ale elevilor cu autism și tulburari din spectru autist

CZU: 159.928:376.1:616.89-008

Pag. 6-7

Anţibor Ludmila, Gurcova Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 ianuarie 2023


Rezumat

According to the statistics, the number of children with autistic disorder is increasing every year around the world, while the majority of diagnosed children with autism have pronounced motor impairment as the most characteristic feature of a motor disorder associated with autistic spectrum disorder. Postmodern approaches to the system of training and education of students with autistic disorder emphasize the importance of developing motor sphere and motor skills in the performance of activities by students with autism and autistic spectrum disorder, their personal active participation or functioning in society, self-regulation, increasing learning abilities and skills, which encourages the ability to achieve the goals of harmonious development mainly during the period of schooling and inclusive or special education.

Potrivit statisticilor, numărul copiilor cu tulburare de autism crește în fiecare an în întreaga lume, în timp ce majoritatea copiilor diagnosticați cu autism au deficiența motrică pronunțată ca fiind cea mai caracteristică trăsătură a unei tulburări motorii asociate cu tulburarea spectrului autist. Abordările postmoderne ale sistemului de formare și educație a elevilor cu tulburare autistică subliniază importanța dezvoltării sferei motorii și a abilităților motrice în desfășurarea activităților de către elevii cu autism și tulburare de spectru autist, participarea sau funcționarea personală activă a acestora în societate, autoreglementarea, creșterea abilităților și aptitudinilor de învățare, ceea ce încurajează capacitatea de a atinge obiectivele de dezvoltare armonioasă în principal în perioada școlarizării și educației incluzive sau speciale.

Cuvinte-cheie
autism, autistic spectrum disorder, motor skills, communication skills, performance, activity, functional praxis.,

autism, tulburări din spectru autist, abilităţi motrice, abilități de comunicare, performanţă, activitatea, funcționarea.