Competența de comunicare și rolul factorului nonverbal în realizarea comunicării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
320 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 18:22
SM ISO690:2012
IAROVOI, Rodica. Competența de comunicare și rolul factorului nonverbal în realizarea comunicării. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 86-91. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Competența de comunicare și rolul factorului nonverbal în realizarea comunicării


Pag. 86-91

Iarovoi Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This article defines communication skills. It shows the role of the school in motivating students for communicative competence. What is the importance of reading and post-reading activities in the formation of communication skills. What the importance of the transparency of the speaker’s intention in an act of oral communication and the mutual knowledge in which the speaker inform. It shows the functions of language and their influence on the efficient accomplishment of the communicative act and the adequacy. What is the role of paralanguage in the representation of content. How the problems of describing one’s feelings influence the act of communication.

Acest articol definește competența de comunicare, arată care este rolul școlii în motivarea elevilor la o comunicare competentă, ce importanță au lecturile și activitățile postlectorale în formarea competenței de comunicare. Care este importanța transparenței intențiilor vorbitorului într-un act de comunicare orală și cunoașterea reciprocă în care vorbitorul informează. Arată funcțiile limbajului și influența lor asupra realizării eficiente a actului comunicațional și adecvarea. Ce rol are paralimbajul în reprezentarea conținutului. Cum problemele de descriere a sentimentelor proprii influențează actul de comunicare.

Cuvinte-cheie
communication skills, reading, post-reading activities, knowledge, language, paralanguage,

competenţă de comunicare, lecturi, activități postlectorale, cunoaştere, limbaj, paralimbaj