Rolul gradelor didactice și vechimea în învățămant în eficientizarea procesului de predare a lecțiilor de educație fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
257 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 03:56
SM ISO690:2012
URSU, Iuliana-Andreea, COBZARU, Cristina, MOISESCU, Petronel-Cristian. Rolul gradelor didactice și vechimea în învățămant în eficientizarea procesului de predare a lecțiilor de educație fizică. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 68-74. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Rolul gradelor didactice și vechimea în învățămant în eficientizarea procesului de predare a lecțiilor de educație fizică


Pag. 68-74

Ursu Iuliana-Andreea1, Cobzaru Cristina2, Moisescu Petronel-Cristian3
 
1 Școala Gimnazială nr.1, s. Fântânele, jud. Galați,
2 Şcoala Gimnazială „Alexei Mateevici”, Movileni, Galaţi,
3 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

The quality of education represents the ensemble of characteristics of a provider and its program that meets the expectations of beneficiaries and quality standards [1]. The teacher is involved in the didactic activity with its whole personality: motivations, skills, competence level, personal experience. The art of teaching isn't only the act of sharing knowledge, but also involves a certain attitude towards students as expression of assumed pedagogical conception and their own personality traits. Within the didactic activities, multiple interpersonal relationships are created between the participants, all involved in a constant process of mutual influence. A teacher's success often depends on the nature of the relationships that is being established with the students in the interaction process, which is particularly important because many learning and education difficulties occurs due to poor relationships.

Cuvinte-cheie
education, teachers, professional experience, skills