Importanța pregătirii profesionale în predarea integrată
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
200 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 17:03
SM ISO690:2012
MACOVEI, Raluca-Andreea, POPESCU, Veronica, CALUGHER, Viorica. Importanța pregătirii profesionale în predarea integrată. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 64-71. ISBN 978-9975-68-440-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 2, 2021
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021

Importanța pregătirii profesionale în predarea integrată


Pag. 64-71

Macovei Raluca-Andreea1, Popescu Veronica2, Calugher Viorica3
 
1 Școala Gimnazială nr. 1 Hilișeu-Horia, Botoșani,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi,
3 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2023


Rezumat

The new Curriculum calls for an adaptation of content that will help the multilateral development of pupils by training diverse skills and learning, ensuring both school and personal success. This Article seeks to identify the views of teachers on participation in training programs and the extent to which they consider the involvement of the knowledge acquired in the design, implementation and evaluation of integrated activities to be positive. The interpretations achieved highlight the interest and positive results of teachers in gaining specific integrated training skills, applying them and obtaining positive feed-back, with the aim of improving the educational and educational process and the multilateral development of primary and secondary school pupils.

Cuvinte-cheie
training programs, integrated teaching, educational process