Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 19:07 |
SM ISO690:2012 GONCEARUC, Svetlana, LEŞCO, Victoria. Cultura colaborării școală-familie în educația fizică a elevilor de vârstă școlară mică. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 54-58. ISBN 978-9975-68-440-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 54-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Given that the volume of physical strength and the importance of a healthy lifestyle increase suddenly and rapidly, the pedagogical society signaled the tendency to promote the values of physical education through development, self-development and physical self-improvement. The priority in this regard belongs to the family. We can mention that physical education as a social phenomenon must be ensured primarily at the microsocial level - in the family. |
||||||
Cuvinte-cheie school and family, young school age students, education, family education, physical education |
||||||
|