Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 13:45 |
![]() AVRAM, Luminiţa-Eugenia. Însemnătatea culturii fizice în viaţa elevilor. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 5-8. ISBN 978-9975-68-440-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-8 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Our society, scientists in the field of sport’s psychology, have an important role in outlining specific methodologies and concepts. Considered as a way of life, Physical Culture improves the health condition of a nation, actually being an education by the means of exercise, and it needs modern teachers with modern ways of teaching. |
||||||
Cuvinte-cheie physical culture, importance, students, cultural status, role |
||||||
|