Asimilarea conceptelor și categoriilor fundamentale ale eticii profesional sportive la studenții din învățământul superior de profil
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
221 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.011.5:378.1 (1)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
PUTIN, Natalia, GONCEARUC, Svetlana, LEŞCO, Victoria. Asimilarea conceptelor și categoriilor fundamentale ale eticii profesional sportive la studenții din învățământul superior de profil. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 1 decembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2022, Ediția 3, pp. 92-98. ISBN 978-9975-68-473-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 3, 2022
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Asimilarea conceptelor și categoriilor fundamentale ale eticii profesional sportive la studenții din învățământul superior de profil

CZU: 796.011.5:378.1

Pag. 92-98

Putin Natalia, Goncearuc Svetlana, Leşco Victoria
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2023


Rezumat

In the framework of the research, different levels of assimilation of the fundamental concepts of professional-sports ethics were established among students in higher education. The process of forming professional sports ethical concepts and categories is entirely conditioned by the psychobehavioral factor by the very fact that the one who achieves it is a human being, a personality, whose characteristic is self-determination.

Cuvinte-cheie
the categories of professional ethics, sports ethics, higher education, students