Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 19:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811(072.2) (1) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 СИРОТА, Елена, СУША, Надежда. Психолого - педагогические аспекты обучения младших школьников иностранным языкам. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 221-226. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811(072.2) | ||||||
Pag. 221-226 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the psychological and pedagogical aspects of the peculiarities of teaching foreign languages to junior schoolchildren, many years of practice, indicating the possibilities of systematic teaching of foreign languages at primary school age in the primary education system. |
||||||
Cuvinte-cheie game, children, primary education system, intensive development, skill, memorization, visual materials |
||||||
|