Articolul precedent |
Articolul urmator |
200 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 15:54 |
SM ISO690:2012 LUCHIAN, Teodosia. Rolul literaturii pentru copii în predarea limbii franceze ca limbă străină . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 75-78. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru executarea cu succes a acţiunilor de învăţare studenţii trebuie să posede şi capacitatea de a se autoevalua şi autoaprecia. Autoevaluarea consolidează stima de sine, încrederea în forţele proprii, dezvoltă sentimentului responsabilităţii la ei. În procesul autoevaluării studentul exercită rolul de subiect al procesului didactic, de participant la propria sa formare ca personalitate, ca specialist. Prin autoevaluare se dezvoltă spiritul critic şi autocritic, care reprezintă o componentă a conştiinţei de sine. Autoevaluându-se, studentul priveşte retrospectiv şi apreciază cât de reuşit realizează sarcinile de învăţare, reflectă la conţinutul celor învăţate, la propriile acţiuni, învaţă cum să înveţe, să-şi autodirijeze propriul proces de învățare și evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie autoevaluare, autoapreciere, autogestiune, activităţi de învăţare, auto-évaluation, auto-appréciation, autogestion, activité d’apprentissage |
||||||
|