Rolul literaturii pentru copii în predarea limbii franceze ca limbă străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
200 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 15:54
SM ISO690:2012
LUCHIAN, Teodosia. Rolul literaturii pentru copii în predarea limbii franceze ca limbă străină . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 75-78. ISBN 978-9975-88-054-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie"
Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018

Rolul literaturii pentru copii în predarea limbii franceze ca limbă străină

Le role de la litterature de jeunesse dans l’enseignement de fle


Pag. 75-78

Luchian Teodosia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

Pentru executarea cu succes a acţiunilor de învăţare studenţii trebuie să posede şi capacitatea de a se autoevalua şi autoaprecia. Autoevaluarea consolidează stima de sine, încrederea în forţele proprii, dezvoltă sentimentului responsabilităţii la ei. În procesul autoevaluării studentul exercită rolul de subiect al procesului didactic, de participant la propria sa formare ca personalitate, ca specialist. Prin autoevaluare se dezvoltă spiritul critic şi autocritic, care reprezintă o componentă a conştiinţei de sine. Autoevaluându-se, studentul priveşte retrospectiv şi apreciază cât de reuşit realizează sarcinile de învăţare, reflectă la conţinutul celor învăţate, la propriile acţiuni, învaţă cum să înveţe, să-şi autodirijeze propriul proces de învățare și evaluare.

Pour la réussite des actions d'apprentissage, les élèves doivent également posséder la capacité de s'auto-évaluer et de se respecter. L’auto-évaluation renforce l'estime de soi, la confiance en soi et le sens de la responsabilité. Dans le procès d'auto-évaluation, l'étudiant exerce le rôle de sujet du procès didactique, de participant à sa propre formation en tant que personnalité, en tant que spécialiste. L’auto-évaluation développe l'esprit critique et autocritique qui est une composante de la conscience de soi. En s’auto-évaluant, l'étudiant regarde rétrospectivement et apprécie à quel point il accomplit ses tâches d'apprentissage, réfléchit sur le contenu des leçons apprises, à ses propres actions, apprend à apprendre, à s'auto-organiser son propre procès d'apprentissage et d’évaluation

Cuvinte-cheie
autoevaluare, autoapreciere, autogestiune, activităţi de învăţare,

auto-évaluation, auto-appréciation, autogestion, activité d’apprentissage