Efectele dezvoltării inteligenței emoționale asupra fenomenului actual - stresul
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 12:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:159.923.2 (1)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
MAXIM, Lorena, MAXIM , Dennis Ștefan. Efectele dezvoltării inteligenței emoționale asupra fenomenului actual - stresul. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 78-82.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022

Efectele dezvoltării inteligenței emoționale asupra fenomenului actual - stresul

CZU: 159.942:159.923.2

Pag. 78-82

Maxim Lorena12, Maxim Dennis Ștefan3
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială specială „Maria Montessori” din Bacău, România,
3 Școala Gimnazială Specială ”Constantin Păunescu”
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

The present work aims to identify the extent to which stress is associated with the development of emotional intelligence, in the preadolescent period. In modern society changenis very fast and difficult to manage. It is a real, current, almost impossible to avoid problem, with dimension in all planes. Stress in pre-teenagers is a frequent problem, much more accentuated, considering all the transformation they go through during this period. All thesechanges produce high emotional stress, which most of the time, generates numerous physiological and emotional imbalances. Preteens need to be prepared for present and future needs, must adapt to modern needs and face rapid transformations with corresponding opportunities and risks.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, development, pre – teenagers, stress, adaptation