Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 16:34 |
SM ISO690:2012 OBERŞT, Ala, MUNTEANU, Ana. Head-huntingul-metodă neconvenţională de recrutare. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Volumul II, pp. 484-487. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Volumul II, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 484-487 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Head-huntingul reprezintă un proces inovativ de recrutare, care a reuşit să ocupe o cotă considerabilă şi să se afirme pe piaţa mondială datorită prestării serviciilor de o calitate excepţionala și măririi substanţiale a profitului în cadrul companiei. Deşi e un proces îndelungat, anevoios şi costisitor, investiţia se merită şi se amortizeaza într-un timp scurt. Un bun head-hunter e un maestru în comunicare, convingere, diplomaţie. Acesta cercetează în mod continuu piaţa muncii, are acces la baze de date, se infiltreaza în cadrul mai multor companii. Perspectivele head-hunting-ului sunt de acapărare a unui volum mai mare al pieţei de recrutare, ceea ce va contribui şi va influenţa performanţa întreprinderilor naţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie head-hunting, progres, profit, recrutare, dezvoltare |
||||||
|