Head-huntingul-metodă neconvenţională de recrutare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
292 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 16:34
SM ISO690:2012
OBERŞT, Ala, MUNTEANU, Ana. Head-huntingul-metodă neconvenţională de recrutare. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Volumul II, pp. 484-487. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul II, 2017
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017

Head-huntingul-metodă neconvenţională de recrutare


Pag. 484-487

Oberşt Ala, Munteanu Ana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2022


Rezumat

Head-huntingul reprezintă un proces inovativ de recrutare, care a reuşit să ocupe o cotă considerabilă şi să se afirme pe piaţa mondială datorită prestării serviciilor de o calitate excepţionala și măririi substanţiale a profitului în cadrul companiei. Deşi e un proces îndelungat, anevoios şi costisitor, investiţia se merită şi se amortizeaza într-un timp scurt. Un bun head-hunter e un maestru în comunicare, convingere, diplomaţie. Acesta cercetează în mod continuu piaţa muncii, are acces la baze de date, se infiltreaza în cadrul mai multor companii. Perspectivele head-hunting-ului sunt de acapărare a unui volum mai mare al pieţei de recrutare, ceea ce va contribui şi va influenţa performanţa întreprinderilor naţionale.

Cuvinte-cheie
head-hunting, progres, profit, recrutare, dezvoltare