Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 19:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
165:37.01 (3) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (152) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BARCARI, Dina. Influența abordărilor recente ale epistemologiei asupra cercetării educaționale. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 3, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2022, Ediția 3, pp. 218-222. ISBN 978-9975-45-821-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale" 3, Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 165:37.01 | ||||||
Pag. 218-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The questions about the "normal course of science" and "the best scientific research" have multiplied in educational circles. Researchers have shown skepticism about quantitative formulations, especially when applied to children's lives and developmental patterns. There has been an intensified concern for the particularities of school life and for the social and economic contexts that affect what is learned and taught. For this reason, the importance of the perspective and point of view of educational research has been increasingly recognized. |
||||||
Cuvinte-cheie epistemology, science of education, educational research, epistemology of education, epistemologie, știința educației, cercetarea educațională, epistemologia educației |
||||||
|