Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-06 12:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (38) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2026) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Aspecte ale implementării conceptului educațional STEAM în cadrul proiectului etwinning „Exploratori XXI”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 482-487. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 482-487 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația STEAM este o parte componentă a învățământului modern, care se extinde în aria formală a câmpului educațional cât și în aria non-formală. Ca parte a educației non-formale platforma Etwininng își propune să dezvolte generației secolului XXI competențe, atitudi și aptitudini prin implementarea proiectelor inter/trans și pluridisciplinare. Articolul include exemplificarea elementelor conceptului educațional STEAM în realizarea proiectului eTwinning „Exploratori XXI”. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, comptențe, educabili, chimie, eTwinning, STEAM education, skills, educables, Chemistry, eTwinning |
||||||
|