Aspects of the implementation of the STEAM educational concept within the e-twinning project "Explorators XXI"
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
285 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-06 12:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (38)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2026)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Aspecte ale implementării conceptului educațional STEAM în cadrul proiectului etwinning „Exploratori XXI”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 482-487. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Aspects of the implementation of the STEAM educational concept within the e-twinning project "Explorators XXI"

Aspecte ale implementării conceptului educațional STEAM în cadrul proiectului etwinning „Exploratori XXI”

CZU: 37.02:54

Pag. 482-487

Cazacioc Nadejda
 
Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Educația STEAM este o parte componentă a învățământului modern, care se extinde în aria formală a câmpului educațional cât și în aria non-formală. Ca parte a educației non-formale platforma Etwininng își propune să dezvolte generației secolului XXI competențe, atitudi și aptitudini prin implementarea proiectelor inter/trans și pluridisciplinare. Articolul include exemplificarea elementelor conceptului educațional STEAM în realizarea proiectului eTwinning „Exploratori XXI”.

STEAM education is a component of modern education, which extends in the formal area of the educational field as well as in the non-formal area. As part of non-formal education, the Etwininng platform aims to develop skills, attitudes and skills of the 21st century generation by implementing inter/trans and multidisciplinary projects. The article includes the exemplification of the elements of the STEAM educational concept in the realization of the eTwinning project "Exploratori XXI".

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, comptențe, educabili, chimie, eTwinning,

STEAM education, skills, educables, Chemistry, eTwinning