Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51+53 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
Matematică (1688) |
Fizică (1743) |
![]() GRATII, Raisa, PARFENE, Carolina. Interdisciplinaritarea - transfer de concepte și idei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 411-415. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:51+53 | ||||||
Pag. 411-415 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare- învățare- evaluare. Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în procesul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor cu scopul realizării finalităților educaționale. Interdisciplinaritatea este orientată spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând la elevi competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, conexiuni, conținuturi interdisciplinare, instrumente matematice, interdisciplinarity, Connection, interdisciplinary contents, mathematical tools |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gratii, R.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Ginta Latină“, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Parfene, C.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Ginta Latină“, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Interdisciplinaritarea - transfer de concepte și idei</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>interdisciplinaritate</subject> <subject>conexiuni</subject> <subject>conținuturi interdisciplinare</subject> <subject>instrumente matematice</subject> <subject>interdisciplinarity</subject> <subject>Connection</subject> <subject>interdisciplinary contents</subject> <subject>mathematical tools</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:51+53</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare- învățare- evaluare. Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în procesul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor cu scopul realizării finalităților educaționale. Interdisciplinaritatea este orientată spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând la elevi competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Teachers have always made interdisciplinary connections in teaching-learning-evaluation. The novelty element is the active-participative integration of the student in the didactic process with the aim of achieving the educational goals.Interdisciplinarity is oriented towards knowing, knowing how to do, knowing how to be and knowing how to become, forming intellectual, methodological, scientific and behavioral communication skills in students.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>