Articolul precedent |
Articolul urmator |
406 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 01:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267) |
SM ISO690:2012 BORȘ, Olga. Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul tic prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 214-218. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 214-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O orientare a modernizării procesului educațional reprezintă instruirea și evaluarea asistată de calculator. ,,Dezvoltarea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale în sistemul de învăţământ” – obiectiv specific al Planului consolidat de acţiuni pentru sectorul educaţiei. Actul învățării devine rodul interacțiunii elevilor cu calculatorul și al colaborării cu profesorul, iar efectul demersului și al muncii doar a profesorului rămâne în trecut. În cadrul orelor de informatică în procesul de predare-învăţareevaluare pentru dezvoltarea competențelor specifice disciplinei predate la elevi, poate fi utilizat un spectru larg de instrumente TIC interactive: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, ore de informatică, instrumente TIC, educational process, IT classes, ICT tools |
||||||
|