Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 01:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Probleme generale de didactică și metodică (1236) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4270) |
![]() BORȘ, Olga. Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul tic prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 214-218. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 214-218 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
O orientare a modernizării procesului educațional reprezintă instruirea și evaluarea asistată de calculator. ,,Dezvoltarea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale în sistemul de învăţământ” – obiectiv specific al Planului consolidat de acţiuni pentru sectorul educaţiei. Actul învățării devine rodul interacțiunii elevilor cu calculatorul și al colaborării cu profesorul, iar efectul demersului și al muncii doar a profesorului rămâne în trecut. În cadrul orelor de informatică în procesul de predare-învăţareevaluare pentru dezvoltarea competențelor specifice disciplinei predate la elevi, poate fi utilizat un spectru larg de instrumente TIC interactive: StoryJumper, Thinglink, LearningApps, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, ore de informatică, instrumente TIC, educational process, IT classes, ICT tools |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-168113</doi_batch_id> <timestamp>1719037502</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-411-7</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Dezvoltarea competenţelor elevilor în domeniul tic prin implementarea instrumentelor interactive în procesul de predare-învăţare-evaluare la disciplina informatica</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olga</given_name> <surname>Borș</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>214</first_page> <last_page>218</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>