Articolul precedent |
Articolul urmator |
316 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.214:51 (1) |
Organizarea instruirii (538) |
Matematică (1664) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora, POGREBAN, Aliona. Despre proiectele steam recomandate în curricula națională la matematică, ciclul gimnazial. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 182-187. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.091.214:51 | |||||||
Pag. 182-187 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol își propune să aducă unele propuneri ce țin de proiectarea și realizarea proiectelor STEAM propuse în curricula națională la matematică ciclul gimnazial. Mai exact, se aduce un exemplu de planificare a unui proiect în laboratoarele de tip „Clasa Viitorului” cu propuneri de utilzare a robotului Codey Rocky. |
|||||||
Cuvinte-cheie Integrarea disciplinelor, educația STEAM, Codey Rocky, Integrating disciplines, STEAM education, Codey Rocky |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vascan, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Pogreban, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Despre proiectele steam recomandate în curricula națională la matematică, ciclul gimnazial</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Integrarea disciplinelor</subject> <subject>educația STEAM</subject> <subject>Codey Rocky</subject> <subject>Integrating disciplines</subject> <subject>STEAM education</subject> <subject>Codey Rocky</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091.214:51</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol își propune să aducă unele propuneri ce țin de proiectarea și realizarea proiectelor STEAM propuse în curricula națională la matematică ciclul gimnazial. Mai exact, se aduce un exemplu de planificare a unui proiect în laboratoarele de tip „Clasa Viitorului” cu propuneri de utilzare a robotului Codey Rocky.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article aims to bring some proposals related to the design and implementation of STEAM projects proposed in the national mathematics curriculum for the secondary school cycle. More specifically, an example of planning a project in the "Class of the Future" laboratories with proposals for the use of the Codey Rocky robot is given.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>