Articolul precedent |
Articolul urmator |
200 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-15 06:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
511(091) (1) |
Teoria numerelor (37) |
SM ISO690:2012 TICU, Luminița. Istoricul extinderii noțiunii de număr. Numerele fracționare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 176-181. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 511(091) | ||||||
Pag. 176-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pe parcursul anilor de studiu, conform Planului de Matematică Școlar, elevii se familiarizează an de an cu o nouă extindere a noțiunii de număr, de data aceasta cu mulțimea numerelor fracționare în toată amploarea sa. |
||||||
Cuvinte-cheie număr, parte, fracție, număr fracționar, măsuri, sistem de măsurare, sistem metric, number, PART, Fraction, fractional number, measures, measurement system, metric system |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ticu, L.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Pe parcursul anilor de studiu, conform Planului de Matematică Școlar, elevii se familiarizează an de an cu o nouă extindere a noțiunii de număr, de data aceasta cu mulțimea numerelor fracționare în toată amploarea sa.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>During the years of study in accordance with the School Mathematics Curriculum, students year after year become acquainted with a new extension of the notion of number, this time with the set of fractional numbers in all its breadth.</p></dc:description> <dc:source>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). (Ediția a 2-a) 176-181</dc:source> <dc:subject>număr</dc:subject> <dc:subject>parte</dc:subject> <dc:subject>fracție</dc:subject> <dc:subject>număr fracționar</dc:subject> <dc:subject>măsuri</dc:subject> <dc:subject>sistem de măsurare</dc:subject> <dc:subject>sistem metric</dc:subject> <dc:subject>number</dc:subject> <dc:subject>PART</dc:subject> <dc:subject>Fraction</dc:subject> <dc:subject>fractional number</dc:subject> <dc:subject>measures</dc:subject> <dc:subject>measurement system</dc:subject> <dc:subject>metric system</dc:subject> <dc:title>Istoricul extinderii noțiunii de număr. Numerele fracționare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>