Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-15 06:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
511(091) (1) |
Teoria numerelor (37) |
SM ISO690:2012 TICU, Luminița. Istoricul extinderii noțiunii de număr. Numerele fracționare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 176-181. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 511(091) | ||||||
Pag. 176-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pe parcursul anilor de studiu, conform Planului de Matematică Școlar, elevii se familiarizează an de an cu o nouă extindere a noțiunii de număr, de data aceasta cu mulțimea numerelor fracționare în toată amploarea sa. |
||||||
Cuvinte-cheie număr, parte, fracție, număr fracționar, măsuri, sistem de măsurare, sistem metric, number, PART, Fraction, fractional number, measures, measurement system, metric system |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-168098</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Ediția a 2-a</cfVol> <cfStartPage>176</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-76-411-7</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/168098</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Istoricul extinderii noțiunii de număr. Numerele fracționare</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>număr; parte; fracție; număr fracționar; măsuri; sistem de măsurare; sistem metric; number; PART; Fraction; fractional number; measures; measurement system; metric system</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Pe parcursul anilor de studiu, conform Planului de Matematică Școlar, elevii se familiarizează an de an cu o nouă extindere a noțiunii de număr, de data aceasta cu mulțimea numerelor fracționare în toată amploarea sa.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>During the years of study in accordance with the School Mathematics Curriculum, students year after year become acquainted with a new extension of the notion of number, this time with the set of fractional numbers in all its breadth.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-103967</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-103967</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-103967-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ticu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Luminița</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>