Articolul precedent |
Articolul urmator |
193 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 13:55 |
SM ISO690:2012 VARGAN, Florentina. Dezvoltarea premiselor de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 237-245. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 237-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea atitudinilor pozitive fată de antraprenoriat este un element necesar în formarea intențiilor anteprenoriale și, ulterior, în manifestarea comportamentului antreprenorial. Atitudinile se formează prin educație și intervenția timpurie corespunzatoare aplicată acestor generații de copii devoratori de informație conduce la formarea competențelor care permit indivizilor sa-și dezvolte adevăratul potențial și să contribuie la dezvoltarea societății din care fac parte. |
||||||
Cuvinte-cheie antreprenor, competențe antreprenoriale, educaţie antreprenorială, teoria inteligenţelor multiple, abordare timpurie, entrepreneur, entrepreneurial competences, entrepreneurial education, Multiple Intelligence Theory, early approach |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vargan, F.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Dezvoltarea atitudinilor pozitive fată de antraprenoriat este un element necesar în formarea intențiilor anteprenoriale și, ulterior, în manifestarea comportamentului antreprenorial. Atitudinile se formează prin educație și intervenția timpurie corespunzatoare aplicată acestor generații de copii devoratori de informație conduce la formarea competențelor care permit indivizilor sa-și dezvolte adevăratul potențial și să contribuie la dezvoltarea societății din care fac parte.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The development of positive attitudes towards entrepreneur is a necessary element in building entrepreneurial intentions and, after that, in the manifestation of entrepreneurial behavior. The attitudes are built through education and the early correct intervation applied to these generations of children which are devorating information,lead to building competences that allow people to develop their true protential and to help to the development of the society they are in.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice (Vol. 17, Partea 2) 237-245</dc:source> <dc:subject>antreprenor</dc:subject> <dc:subject>competențe antreprenoriale</dc:subject> <dc:subject>educaţie antreprenorială</dc:subject> <dc:subject>teoria inteligenţelor multiple</dc:subject> <dc:subject>abordare timpurie</dc:subject> <dc:subject>entrepreneur</dc:subject> <dc:subject>entrepreneurial competences</dc:subject> <dc:subject>entrepreneurial education</dc:subject> <dc:subject>Multiple Intelligence Theory</dc:subject> <dc:subject>early approach</dc:subject> <dc:title>Dezvoltarea premiselor de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>