Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 11:06 |
![]() MORARU, Rodica. Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 162-170. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-170 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În contextul educației incluzive, abordarea holistică capătă semnificații speciale. Aceasta vine să garanteze că, astfel, copiii cu dizabilitate mintală, marginalizați și excluși, sunt incluși în toate activitățile educaționale, inclusiv în activități de dezvoltare a laturii afective. Învățarea centrată pe elev presupune o gamă largă de programe educaționale, experiențe de învățare, abordări instructive și strategii de suport, toate orientate spre depășirea sau satisfacerea nevoilor afective. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare holistică, afectivitate, dizabilitate mintală, educație incluzivă, holistic approach, affectivity, mental disability, inclusive education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Moraru, R.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-394-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>abordare holistică</subject> <subject>afectivitate</subject> <subject>dizabilitate mintală</subject> <subject>educație incluzivă</subject> <subject>holistic approach</subject> <subject>affectivity</subject> <subject>mental disability</subject> <subject>inclusive education</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În contextul educației incluzive, abordarea holistică capătă semnificații speciale. Aceasta vine să garanteze că, astfel, copiii cu dizabilitate mintală, marginalizați și excluși, sunt incluși în toate activitățile educaționale, inclusiv în activități de dezvoltare a laturii afective. Învățarea centrată pe elev presupune o gamă largă de programe educaționale, experiențe de învățare, abordări instructive și strategii de suport, toate orientate spre depășirea sau satisfacerea nevoilor afective.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the context of inclusive education, the holistic approach gains special significance. This is to ensure that children with mental disabilities, marginalized and excluded, are included in all educational activities, including affective development activities. Child-centered learning implies a wide range of educational programs, learning experiences, instructive approaches and support strategies geared to overcoming or satisfying emotional needs.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>