Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 11:06 |
SM ISO690:2012 MORARU, Rodica. Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 162-170. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul educației incluzive, abordarea holistică capătă semnificații speciale. Aceasta vine să garanteze că, astfel, copiii cu dizabilitate mintală, marginalizați și excluși, sunt incluși în toate activitățile educaționale, inclusiv în activități de dezvoltare a laturii afective. Învățarea centrată pe elev presupune o gamă largă de programe educaționale, experiențe de învățare, abordări instructive și strategii de suport, toate orientate spre depășirea sau satisfacerea nevoilor afective. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare holistică, afectivitate, dizabilitate mintală, educație incluzivă, holistic approach, affectivity, mental disability, inclusive education |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-167618</doi_batch_id> <timestamp>1719662673</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-394-2</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Rodica</given_name> <surname>Moraru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>162</first_page> <last_page>170</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>