Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-19 13:52
SM ISO690:2012
MUNTEAN, Adriana. Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 262-273. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare


Pag. 262-273

Muntean Adriana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2022


Rezumat

Acest studiu vizează problema continuităţii între nivelurile şi treptele şcolare, precum și abordarea continuităţii în contextul pregătirii copilului pentru instruire şi punerea în aplicare a continuității între primele trepte ale învăţământului în şcoală, alegerea unor strategii educaţionale adecvate, formarea potenţialului fiecărui elev şi respectarea particularităţilor psihofiziologice ale copiilor de 6-7 ani. Continuitatea între instituţia preşcolară şi şcoala primară îşi are particularităţile sale – în ciclul pregătitor se păstrează unele elemente specifice instituţiei preşcolare: dozarea graduală a cerinţelor faţă de copiii din clasa I, evitându-se, astfel, consecinţele negative.

This study addresses the delimitation and conduct with respect to the continuity problem between school levels and grades, the approach to continuity in the context of child pre-training preaparation and achieving it along the early stages of school education, the choice of appropriate educational strategies, the formation of each pupil's potential and the observance of the psychphysiological features of 6 to 7 years old children. The continuity between the pre-school institution and the primary school has its specific particularities, thus preserving in the preparatory cycle some specific elements of the pre-school institution, gradually adjusting the requirements children in the first grade must meet, thus avoiding the negative consequences.

Cuvinte-cheie
continuitate, trepte de învăţământ, pregătirea copilului,

continuity, education, child preparation