Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 13:52 |
![]() MUNTEAN, Adriana. Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 262-273. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 262-273 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest studiu vizează problema continuităţii între nivelurile şi treptele şcolare, precum și abordarea continuităţii în contextul pregătirii copilului pentru instruire şi punerea în aplicare a continuității între primele trepte ale învăţământului în şcoală, alegerea unor strategii educaţionale adecvate, formarea potenţialului fiecărui elev şi respectarea particularităţilor psihofiziologice ale copiilor de 6-7 ani. Continuitatea între instituţia preşcolară şi şcoala primară îşi are particularităţile sale – în ciclul pregătitor se păstrează unele elemente specifice instituţiei preşcolare: dozarea graduală a cerinţelor faţă de copiii din clasa I, evitându-se, astfel, consecinţele negative. |
||||||
Cuvinte-cheie continuitate, trepte de învăţământ, pregătirea copilului, continuity, education, child preparation |
||||||
|