Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 13:52 |
![]() MUNTEAN, Adriana. Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 262-273. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 262-273 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest studiu vizează problema continuităţii între nivelurile şi treptele şcolare, precum și abordarea continuităţii în contextul pregătirii copilului pentru instruire şi punerea în aplicare a continuității între primele trepte ale învăţământului în şcoală, alegerea unor strategii educaţionale adecvate, formarea potenţialului fiecărui elev şi respectarea particularităţilor psihofiziologice ale copiilor de 6-7 ani. Continuitatea între instituţia preşcolară şi şcoala primară îşi are particularităţile sale – în ciclul pregătitor se păstrează unele elemente specifice instituţiei preşcolare: dozarea graduală a cerinţelor faţă de copiii din clasa I, evitându-se, astfel, consecinţele negative. |
||||||
Cuvinte-cheie continuitate, trepte de învăţământ, pregătirea copilului, continuity, education, child preparation |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-166295</cfResPublId> <cfResPublDate>2018</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 17, Partea 1</cfVol> <cfStartPage>262</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-393-5</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/166295</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Continuitatea în activitatea instituţiei preşcolare şi a şcolii primare</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>continuitate; trepte de învăţământ; pregătirea copilului; continuity; education; child preparation</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Acest studiu vizează problema continuităţii între nivelurile şi treptele şcolare, precum și abordarea continuităţii în contextul pregătirii copilului pentru instruire şi punerea în aplicare a continuității între primele trepte ale învăţământului în şcoală, alegerea unor strategii educaţionale adecvate, formarea potenţialului fiecărui elev şi respectarea particularităţilor psihofiziologice ale copiilor de 6-7 ani. Continuitatea între instituţia preşcolară şi şcoala primară îşi are particularităţile sale – în ciclul pregătitor se păstrează unele elemente specifice instituţiei preşcolare: dozarea graduală a cerinţelor faţă de copiii din clasa I, evitându-se, astfel, consecinţele negative.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>This study addresses the delimitation and conduct with respect to the continuity problem between school levels and grades, the approach to continuity in the context of child pre-training preaparation and achieving it along the early stages of school education, the choice of appropriate educational strategies, the formation of each pupil's potential and the observance of the psychphysiological features of 6 to 7 years old children. The continuity between the pre-school institution and the primary school has its specific particularities, thus preserving in the preparatory cycle some specific elements of the pre-school institution, gradually adjusting the requirements children in the first grade must meet, thus avoiding the negative consequences.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-50337</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-50337</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-50337-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Muntean</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Adriana</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>