Articolul precedent |
Articolul urmator |
271 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.03 (45) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Respectarea ritmului de dezvoltare din perspectiva drepturilor copilului. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 110-112. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.03 | ||||||
Pag. 110-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Human development is an organized and conscious process. The routes of children's development allow the adaptation of educational activities in accordance with the level of training. The development of children must be received as an assimilated purpose, expressed through children's rights: The right to the development of intellectual abilities. The relevance of the accumulation of learning experiences lies in the respect and particularization of the child's developmental rhythm. |
||||||
Cuvinte-cheie development, rate of development, rights, dezvoltare, ritm de dezvoltare, drepturi |
||||||
|