The impact of an effective partnership in respecting the right to education of children with special educational needs
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
312 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-25 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.53:376 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658)
SM ISO690:2012
SECU, Victoria. Impactul unui parteneriat eficient în respectarea dreptului la educație a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 56-60. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

The impact of an effective partnership in respecting the right to education of children with special educational needs

Impactul unui parteneriat eficient în respectarea dreptului la educație a copiilor cu cerințe educaționale speciale

CZU: 37.014.53:376

Pag. 56-60

Secu Victoria
 
Necunoscută, Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

Educational institutions, from kindergarten to university, have an obligation to ensure that one of the aims of education is to develop a sense of respect for fundamental human rights and freedoms. And in order to ensure that all children with the right to education are respected and with SEN, including people with disabilities, it is necessary to develop a network of social and educational support services at the institution and community level.

Instituțiile educaționale, de la grădiniță la universitate, au obligația să se asigure că unul dintre scopurile educației este dezvoltarea respectului pentru drepturile și libertățile fundamentale ale omului. Iar pentru asigurarea respectării dreptului la educație a tuturor copiilor și cu CES, inclusiv cu dizabilități, este necesar de dezvoltat o reţea de servicii de suport sociale și educaționale la nivel de instituție și comunitate.

Cuvinte-cheie
children rights, children with special educational needs, partnerships, community actors,

drepturile copiilor, copii cu cerințe educaționale speciale, parteneriate, actori comunitari