Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-25 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.53:376 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 SECU, Victoria. Impactul unui parteneriat eficient în respectarea dreptului la educație a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 56-60. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.53:376 | ||||||
Pag. 56-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educational institutions, from kindergarten to university, have an obligation to ensure that one of the aims of education is to develop a sense of respect for fundamental human rights and freedoms. And in order to ensure that all children with the right to education are respected and with SEN, including people with disabilities, it is necessary to develop a network of social and educational support services at the institution and community level. |
||||||
Cuvinte-cheie children rights, children with special educational needs, partnerships, community actors, drepturile copiilor, copii cu cerințe educaționale speciale, parteneriate, actori comunitari |
||||||
|