Traditions in romanian education vs child rights
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
227 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 09:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014(498) (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
ZAGAIEVSCHI, Corina. Tradițiile în educația românească vs de drepturile copilului. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 60-65. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Traditions in romanian education vs child rights

Tradițiile în educația românească vs de drepturile copilului

CZU: 37.014(498)

Pag. 60-65

Zagaievschi Corina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

This article addresses an ever-present issue in the field of education, tradition - modernity - children's rights. The idea of writing appeared as a result of conducting laboratory classes with students at the Theory of Education course. Children learn by copying patterns. Models evolve over time as human thinking develops. The evolution and democratization of human society have led to the idea of establishing human rights and, last but not least, the rights of the child. Education, as a social phenomenon, by its very essence, capitalizes on traditions and respect for children's rights.

Acest articol abordează o problemă mereu actuală în domeniul educației, tradiție – modernitate – drepturile copilului, ideea scrierii a apărut în rezultatul realizării orelor de laborator, cu studenții, la cursul de Teorie a educației. Copiii învață copiind modele. Modelele evoluează în timp, o dată cu dezvoltarea gândirii umane. Evoluția și democratizarea societății umane au condus la ideea stabilirii drepturilor omului și, nu în ultimul rând, a drepturilor copilului. Educația, ca fenomen social, prin însăși esența ei, valorifică tradițiile și respectarea drepturilor copilului.

Cuvinte-cheie
parental education, methods of education, positive education, traditions,

educație parentală, metode de educație, educație pozitivă, tradiţii