Conceptualizarea formării competenţei de educaţie ecologică a elevilor (cee) în procesul pregătirii inițiale a cadrelor didactice pentru învățământul primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1608 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:26
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, URSU, Ludmila. Conceptualizarea formării competenţei de educaţie ecologică a elevilor (cee) în procesul pregătirii inițiale a cadrelor didactice pentru învățământul primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 57-65. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Conceptualizarea formării competenţei de educaţie ecologică a elevilor (cee) în procesul pregătirii inițiale a cadrelor didactice pentru învățământul primar

Pag. 57-65

Saranciuc-Gordea Liliana, Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Developing educational field is determined by multiple factors, including the widening spectrum of basic professional skills in new areas of concern. Concern that the current field, need to overcome the ecological crisis looming social requirement in establishing a new professional skills of the teacher - the competence of environmental education (CEE) is required to be applied to subjects in the lowest age. This article briefly reveals aspects of forming a specific new concept for university pedagogy - CEE, outlining relevant scientific conception.