Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1608 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:26 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, URSU, Ludmila. Conceptualizarea formării competenţei de educaţie ecologică a elevilor (cee) în procesul pregătirii inițiale a cadrelor didactice pentru învățământul primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 57-65. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 57-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Developing educational field is determined by multiple factors, including the widening spectrum of basic professional skills in new areas of concern. Concern that the current field, need to overcome the ecological crisis looming social requirement in establishing a new professional skills of the teacher - the competence of environmental education (CEE) is required to be applied to subjects in the lowest age. This article briefly reveals aspects of forming a specific new concept for university pedagogy - CEE, outlining relevant scientific conception. |
||||||
|