Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 12:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7 (496) |
Psihologie (3516) |
SM ISO690:2012 COBZARU, Irina. Inteligenţa și dizabilitatea intelectuală la copii – faţete în cercetare. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 74-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.14 | ||||||
CZU: 159.922.7 | ||||||
Pag. 74-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul relatează despre inteligență și dizabilitatea intelectuală. Sunt prezentate definiții și instrumente de măsurare. S-a realizat o cercetare în scopul delimitării a două grupuri de preșcolari, cu intelect fie în limita dezvoltării tipice, fie în limita dizabilității intelectuale, prin aplicarea testului Matrice Progresive Colorate Raven. Au fost evaluate rezultatele prin metoda statistică, fiind structurate grupurile de copii după criteriul nivelului de dezvoltare al inteligenței. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, dizabilitate intelectuală, dezvoltare tipică, test de inteligență, intelligence, Intellectual disability, typical development, intelligence test |
||||||
|