Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
283 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 17:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
654.16/.19:[659.3+070](478) (1) |
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (126) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Ziare. Presă. Jurnalism (561) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vitalie. Strategii de comunicare internă în instituția publică audiovizuală „Teleradio Moldova”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării), 2022, nr. 11(01), pp. 124-128. ISSN 2587-4446. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5816639 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) | ||||||
Numărul 11(01) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5816639 | ||||||
CZU: 654.16/.19:[659.3+070](478) | ||||||
Pag. 124-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea și gestionarea unei instituții media pornesc de la premisa comunicării pe intern, aspecte definitorii în realizarea scopului de reușită organizațională. Strategiile de comunicare sunt proiectate în regulamentele interne ale instituției și angajații se conduc după ele, având la bază obiectivele pe care și le propun să le realizeze aceștia din urmă. De aici rezultă reușita și succesul unui produs media pe piață care se datorează grație și comunicării ce se desfășoară în interiorul instituției. Tocmai de aceea, plenitudinea comuncării pe intern trebuie să rezide din importanța și relevanța tuturor actorilor implicați în dezvoltarea instituției de presă. În cadrul companiei publice „Teleradio-Moldova” strategia de comunicare internă este axată pe câteva dimensiuni: ședințe, circulară/ decizii, e-mail sau intranet – elemente care pot genera și anumite deficiențe de comunicare, în condițiile în care instituția numără peste 700 de angajați. |
||||||
Cuvinte-cheie instituție audiovizuală, comunicare internă, strategii comunicaționale, entitate media, produse jurnalistice, audiovisual institution, internal communication, communication strategies, media entity, media products |
||||||
|