The impact of education on the personality of children with mild mental disabilities
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
317 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 13:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4 (58)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
MOCANU, Cornelia. Impactul educaţiei asupra personalităţii copiilor cu dizabilităţi mintale uşoare. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 12, 2-3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău, 2022: "Print-Caro" SRL, 2022, Ediția 12, pp. 262-265. ISBN 978-9975-164-83-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 12, 2022
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
12, Chişinău, Moldova, 2-3 decembrie 2021

The impact of education on the personality of children with mild mental disabilities

Impactul educaţiei asupra personalităţii copiilor cu dizabilităţi mintale uşoare

CZU: 376.4

Pag. 262-265

Mocanu Cornelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2022


Rezumat

We know the child with mild mental disabilities from the perspective of their structure and dynamics. Their personality is one of the challenges of our research, which we will seek to identify solutions. In order to be able to determine the consequences of institutionalization on children, we will have to further analyze their basic needs, needs that they should meet the appropriate response for harmonious development. The life of the mentally handicapped child does not involve wide contact with their peers: if the child is institutionalized, then they are surrounded by people with similar social-mental and communicative problems; if they are in the family, then only the family, the relatives, are next to them, therefore the need for a deep analysis of the laws of communication development in the category given by children.

Cunoașterea copilului cu dizabilități mintale uşoare din perspectiva structurii și dinamicii personalității sale constituie una din provocările cercetării noastre, la care vom căuta să identificăm soluții. Pentru a putea stabili care sunt consecințele instituționalizării asupra copiilor, va trebui să analizăm în continuare nevoile de bază ale acestora, nevoi ce ar trebui să-și găsească răspunsul adecvat în vederea unei dezvoltări armonioase a copilului. Viaţa copilului cu deficienţă mintală nu presupune contactul larg cu semenii săi: dacă copilul este instituţionalizat, atunci el este înconjurat de persoane cu probleme social-psihice şi comunicative asemănătoare; dacă se află în familie, atunci alături sunt doar familia, rudele, de aceea necesitatea unei analize profunde a legităţilor de dezvoltare a comunicării la categoria dată de copii.

Cuvinte-cheie
disabilities, mental, inclusion, social skills, extra didactic activities,

dizabilităţi, mintal, incluziune, competenţe sociale, activități extradidactice