Developing Students’ Competences by Applying Adaptive Testing Technology
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
194 0
SM ISO690:2012
DEINEGO, Nona. Developing Students’ Competences by Applying Adaptive Testing Technology. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 100-102. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Developing Students’ Competences by Applying Adaptive Testing Technology


Pag. 100-102

Deinego Nona
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

În articol se propune un model conceptual de formare a specialiştilor prin aplicarea testării adaptive, care permite integrarea a trei concepte didactice importante: modulul ca element de structurare a conţinutului disciplinei, competenţele ca modalitate de formulare a finalităţilor, testarea adaptivă ca element reglator în procesul de dezvoltare a competenţelor.

The article proposes a conceptual model of specialists training by applying adaptive testing, which allows the integration of tree major teaching concepts: module as a structuring element of the discipline’s content, competences as a way of formulating objectives, adaptive testing as main element in competences development.

Cuvinte-cheie
dezvoltarea competenţelor, testare adaptivă, procesul de la Bologna, calitatea formării specialiştilor, performanțe, evaluare continuă, procesul de instruire, apreciere obiectivă,

Skills Development, adaptive testing, Bologna process, quality of training specialists, performance, an ongoing educational process, objective assessment