Articolul precedent |
Articolul urmator |
193 0 |
SM ISO690:2012 DEINEGO, Nona. Developing Students’ Competences by Applying Adaptive Testing Technology. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 100-102. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 100-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se propune un model conceptual de formare a specialiştilor prin aplicarea testării adaptive, care permite integrarea a trei concepte didactice importante: modulul ca element de structurare a conţinutului disciplinei, competenţele ca modalitate de formulare a finalităţilor, testarea adaptivă ca element reglator în procesul de dezvoltare a competenţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea competenţelor, testare adaptivă, procesul de la Bologna, calitatea formării specialiştilor, performanțe, evaluare continuă, procesul de instruire, apreciere obiectivă, Skills Development, adaptive testing, Bologna process, quality of training specialists, performance, an ongoing educational process, objective assessment |
||||||
|