Les aspects du marketing du personnel sur le marché du travail de la République de Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
194 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-24 18:49
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Les aspects du marketing du personnel sur le marché du travail de la République de Moldova. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 36-37. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Les aspects du marketing du personnel sur le marché du travail de la République de Moldova


Pag. 36-37

Slutu Rodica
 
Université d'État "Alecu Russo" de Balti
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2022


Rezumat

Piaţa forţei de muncă în Republica Moldova este o piaţă în creştere. Încă tînără, dar nu foarte tînără, în mare parte este lipsită de toate instrumentele care caracterizează o piaţă matură, lipsită de maneta de acţiune şi chiar de jucători. Marketingul resurselor umane urmăreşte să asigure coordonarea potenţialului uman pe o perioadă lungă de timp. Aceste resurse sînt un potenţial strategic, cu care este posibilă rezolvarea obiectivelor concrete ale companiei. Marketingul resurselor umane este o extensiune a funcţiei marketingului producţiei în cadrul managamentului resurselor umane.

Le marché du travail en République de Moldova est un marché en pleine croissance. Encore jeune, mais pas très jeune, largement dépourvu de tous les instruments qui caractérisent un marché mature, de leviers d’action et même de joueurs.Le marketing des ressources humaines vise à assurer la coordination du potentiel humain sur une longue période de temps. Ces ressources sont un potentiel stratégique, avec lequel il est possible de résoudre les objectifs concrets de l'entreprise. Le marketing des ressources humaines est une extension de la fonction du marketing de production dans la gestion des ressources humaines.

Cuvinte-cheie
marketingul resurselor umane, piaţa muncii, potenţial strategic, personal, strategie, obiective, rezultate,

Le marketing des ressources humaines, le marché du travail, potentiel stratégique, personnel, stratégie, objectifs, résultats