Articolul precedent |
Articolul urmator |
194 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-24 18:49 |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Les aspects du marketing du personnel sur le marché du travail de la République de Moldova. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 36-37. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Piaţa forţei de muncă în Republica Moldova este o piaţă în creştere. Încă tînără, dar nu foarte tînără, în mare parte este lipsită de toate instrumentele care caracterizează o piaţă matură, lipsită de maneta de acţiune şi chiar de jucători. Marketingul resurselor umane urmăreşte să asigure coordonarea potenţialului uman pe o perioadă lungă de timp. Aceste resurse sînt un potenţial strategic, cu care este posibilă rezolvarea obiectivelor concrete ale companiei. Marketingul resurselor umane este o extensiune a funcţiei marketingului producţiei în cadrul managamentului resurselor umane. |
||||||
Cuvinte-cheie marketingul resurselor umane, piaţa muncii, potenţial strategic, personal, strategie, obiective, rezultate, Le marketing des ressources humaines, le marché du travail, potentiel stratégique, personnel, stratégie, objectifs, résultats |
||||||
|