Abordarea practică a marketingul relaţional în organizaţiile hoteliere ale oraşului Chişinau
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
183 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-26 22:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:640.4(478-25) (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
Tipuri de gospodărie (59)
SM ISO690:2012
CALUGHIN, Serghei. Abordarea practică a marketingul relaţional în organizaţiile hoteliere ale oraşului Chişinau. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 4, pp. 209-215. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1857-4130

Abordarea practică a marketingul relaţional în organizaţiile hoteliere ale oraşului Chişinau

Practical approach to relationship marketing at organizations of hotel business of Chisinau city

Практическое применение маркетинга отношений организаций гостинично-туристского бизнеса г. Кишинева

CZU: 339.138:640.4(478-25)

Pag. 209-215

Calughin Serghei
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 iulie 2022


Rezumat

Nowadays concept of marketing is strongly used in the non-production sector. The needs of clients, demand and supply are strongly changed. That is why the relationship marketing is becoming more and more popular in the hotel business. Using the concept of relationship marketing hotel and tourism organizations can determine the most profitable segmentsand increase the profit.

Cuvinte-cheie
businessul hotelier-turistic, marketingul relaţional, fidelizarea consumatorului, perceperea calităţii, incentive