Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
182 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-26 22:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:640.4(478-25) (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (819) |
Типы домохозяйств (59) |
SM ISO690:2012 CALUGHIN, Serghei. Abordarea practică a marketingul relaţional în organizaţiile hoteliere ale oraşului Chişinau. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 4, pp. 209-215. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:640.4(478-25) | ||||||
Pag. 209-215 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nowadays concept of marketing is strongly used in the non-production sector. The needs of clients, demand and supply are strongly changed. That is why the relationship marketing is becoming more and more popular in the hotel business. Using the concept of relationship marketing hotel and tourism organizations can determine the most profitable segmentsand increase the profit. |
||||||
Cuvinte-cheie businessul hotelier-turistic, marketingul relaţional, fidelizarea consumatorului, perceperea calităţii, incentive |
||||||
|