Dominant position: notion and criteria
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
198 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-06 16:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.137 (184)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
SM ISO690:2012
MAXIM, Ion, BULMAGA, Olga. Dominant position: notion and criteria. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 2, pp. 103-112. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2010 / ISSN 1857-4130

Dominant position: notion and criteria

Poziţia dominantă: noţiune şi criterii

Концептуальный подход к определению субъекта конкретных отношений

CZU: 339.137

Pag. 103-112

Maxim Ion1, Bulmaga Olga2
 
1 Trade Co-operative University of Moldova,
2 Institute of History, State and Law, Moldovan Academy of Sciences
 
 
Disponibil în IBN: 18 iulie 2022


Rezumat

Problematica identificării poziţiei dominante a fost şi este una foarte actuală în cadrul relaţiilor concurenţiale. În mod special, de claritatea conceptului de poziţie dominantă depind măsurile necesare pentru prevenirea, reprimarea şi combaterea practicilor anticoncurenţiale.

Cuvinte-cheie
concurenţă, poziţie dominantă