Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
198 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-06 16:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.137 (184) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 MAXIM, Ion, BULMAGA, Olga. Dominant position: notion and criteria. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 2, pp. 103-112. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2010 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.137 | ||||||
Pag. 103-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica identificării poziţiei dominante a fost şi este una foarte actuală în cadrul relaţiilor concurenţiale. În mod special, de claritatea conceptului de poziţie dominantă depind măsurile necesare pentru prevenirea, reprimarea şi combaterea practicilor anticoncurenţiale. |
||||||
Cuvinte-cheie concurenţă, poziţie dominantă |
||||||
|