Diminuarea agresivității la copiii de vârstă preșcolară prin elemente de Art-terapie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
452 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24:616.89-008.444.9+316.6 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (290)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Ana, PAVLENKO, Lilia. Diminuarea agresivității la copiii de vârstă preșcolară prin elemente de Art-terapie. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 269-275. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Diminuarea agresivității la copiii de vârstă preșcolară prin elemente de Art-terapie

CZU: 373.24:616.89-008.444.9+316.6

Pag. 269-275

Sîrghi Ana, Pavlenko Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2022


Rezumat

Acest articol reflectă rezultatele unui studiu privind manifestarea agresivității la copiii de vârstă preșcolară, precum și diminuarea comportamentului agresiv cu ajutorul elementelor de art-terapie. Implicarea copiilor în cadrul unui program de activități axate pe elemente de art-terapie a condus spre scăderea manifestărilor agresive, dovedind astfel eficiența programului în prevenirea și diminuarea acțiunilor agresive a copiilor.

This article reflects the results of a study on the manifestation of aggression in preschool children, as well as the reduction of aggressive behavior with the help of art therapy elements. The involvement of children in a program of activities focused on elements of art therapy has led to a decrease in aggressive manifestations, thus proving their effectiveness in preventing and reducing the aggressive actions of children.

Cuvinte-cheie
preşcolar, agresivitate, manifestare, comportament agresiv, elemente de art-terapie, diminuarea agresivității,

preschool, aggression, manifestation, aggressive behavior, elements of art therapy, decreased aggression