Aspecte didactice în predarea modulului numărului complex
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
343 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:510 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Considerații fundamentale și generale ale matematicii (37)
SM ISO690:2012
BRĂDULEAC, Iraida. Aspecte didactice în predarea modulului numărului complex. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 96-100. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6758275
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Aspecte didactice în predarea modulului numărului complex

Didactic Aspects in the Teaching of the Complex Numbers Module

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6758275
CZU: 37.016:510

Pag. 96-100

Brăduleac Iraida
 
Colegiul Politehnic, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2022


Rezumat

Articolul prezintă unele aspecte didactice de rezolvare a ecuațiilor ce conțin semnul modulului în mulțimea numerelor complexe. Ținând cont de faptul că în manualul de matematică pentru clasa a XI-a întâlnim puține sarcini de acest fel, propunem rezolvarea a 30 de ecuații care le vor fi utile elevilor și profesorilor.

The paper presents certain didactic aspects of solving the equations containing the sign of the module in the set of complex numbers. Taking into account the fact that there is only found a few tasks of this kind in the math textbook for the 11th grade, the paper offers 30 solved equations that will be useful for both students and teachers.

Cuvinte-cheie
număr, real, complex, modul, ecuaţie,

number, real, complex, module, equation