Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:510 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Considerații fundamentale și generale ale matematicii (37) |
SM ISO690:2012 BRĂDULEAC, Iraida. Aspecte didactice în predarea modulului numărului complex. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 96-100. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6758275 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6758275 | ||||||
CZU: 37.016:510 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă unele aspecte didactice de rezolvare a ecuațiilor ce conțin semnul modulului în mulțimea numerelor complexe. Ținând cont de faptul că în manualul de matematică pentru clasa a XI-a întâlnim puține sarcini de acest fel, propunem rezolvarea a 30 de ecuații care le vor fi utile elevilor și profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie număr, real, complex, modul, ecuaţie, number, real, complex, module, equation |
||||||
|