Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-31 12:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ȚÂȚU, Anatol. Organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în învățarea la distanță . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 68-69. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6733889 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6733889 | ||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 68-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instituțiile de învățământ moderne sunt echipate cu calculatoare, au propriile rețele locale cu acces la Internet. Aceasta permite desfășurarea învățământului la distanță pentru elevi ;i studenți și organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în spațiul virtual. În ultimii ani, instituțiile de învățământ din întreaga lume au acordat o atenție sporită tehnologiilor informaționale și comunicaționale în scopul organizării învățământului la distanță. În prezent, majoritatea instituțiilor de învățământ posedă experiența de predare-învățare-evaluare în regim online. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, online, evaluarea cunoştinţelor, forme, metode, distance learning, online, knowledge assessment, forms, Methods |
||||||
|