Organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în învățarea la distanță
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
323 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-31 12:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (155)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ȚÂȚU, Anatol. Organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în învățarea la distanță . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 68-69. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6733889
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în învățarea la distanță

Organizing Assessment in Distance Learning

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6733889
CZU: 37.018.43

Pag. 68-69

Țâțu Anatol
 
Şcoala Profesională nr.6, mun.Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2022


Rezumat

Instituțiile de învățământ moderne sunt echipate cu calculatoare, au propriile rețele locale cu acces la Internet. Aceasta permite desfășurarea învățământului la distanță pentru elevi ;i studenți și organizarea procesului de evaluare a cunoștințelor în spațiul virtual. În ultimii ani, instituțiile de învățământ din întreaga lume au acordat o atenție sporită tehnologiilor informaționale și comunicaționale în scopul organizării învățământului la distanță. În prezent, majoritatea instituțiilor de învățământ posedă experiența de predare-învățare-evaluare în regim online.

Students and pupils can attend classes online thanks to the fact that most educational institutions have computers, local networks, and Internet access. Teachers can also use the virtual space to assess class performance and provide feedback on students’ progress. In recent years, educational institutions all over the world have explored the possibility of using telecommunications and computers to facilitate distance learning, or e-learning. Nowadays almost every educational institution has a history of online learning.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, online, evaluarea cunoştinţelor, forme, metode,

distance learning, online, knowledge assessment, forms, Methods