Portofoliul electronic al utilizatorului – instrument esenţial în realizarea proiectului personal de comunicare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
835 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 22:36
SM ISO690:2012
BÂLICI, Marcel, BÎLICI, Nadejda. Portofoliul electronic al utilizatorului – instrument esenţial în realizarea proiectului personal de comunicare. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 1(12), pp. 64-68. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Portofoliul electronic al utilizatorului – instrument esenţial în realizarea proiectului personal de comunicare

Pag. 64-68

Bâlici Marcel, Bîlici Nadejda
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Electronic portofolio – an essential tool incorrying out the personal project of communication A fundamental relative requirement for education is harmonization of purposes with other educational concepts on a global level. It is necessary an approach of the Romanian language learning for foreign students from the European point of view. The process of acquiring knowledge and skills is carried out according to specific descriptive elements related to the demanded competences. To enhance the instructive quality the contemporary pedagogical methodologies are useful, namely the users eletronic portofolio. The text is approached from the multiaspectual point of view: receiving, production, mediation. Cognitive components are combined with strategies of learning which favour thinking, reasoning and sense of responsibility.

Un imperativ fundamental relativ la educație este armonizarea finalităților cu alte concepții educaționale la nivel global. Abordarea studierii lmbii române pentru străini din perspectiva cadrului european comun este necesară. Desfășurarea procesului de achiziționare a cunoștințelor și abilităților se realizează conform descriptorilor specifici competențelor propuse. Întru sporirea calității instructive sunt utile metodologiile pedagogice contemporane de genul portofoliului electronic al utilizatorului. Textul este abordat din perspectivă multiaspectuală: receptare, producere, mediere. Componentele cognitive sunt îmbinate cu strategii de învațare care favorizează gândirea, rațiunea și simțul responsabilității.