Внедрение информационных технологий в процесс обучения осужденного
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
289 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 13:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
343.26:004 (1)
Drept penal în general (875)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
ГЕОРГИЕВА, Светлана. Внедрение информационных технологий в процесс обучения осужденного. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 197-200. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Внедрение информационных технологий в процесс обучения осужденного

CZU: 343.26:004

Pag. 197-200

Георгиева Светлана
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 24 iunie 2022


Rezumat

Articolul tratează problemele de punere în aplicare a dreptului constituțional al condamnaților privind educația. Problema generală a dezvoltării educației la distanță ca bază pentru utilizarea tehnologiilor informaționale în predarea condamnaților a fost confirmată. Analiza unei noi abordări a creșterii numărului condamnaților și implementarea procesului de instruire pentru condamnați este efectuată și în baza acesteia este justificat statutul juridic special al unui condamnat instruit. Specificitatea aparatului conceptual de învățare la distanță pentru condamnați a fost alcătuită ca o bază metodologică pentru acțiunile organizaționale și au fost date definițiile tehnologiei învățării la distanță pentru condamnați. Sunt prezentate o serie de motive pentru rezolvarea problemelor în implementarea tehnologiilor informaționale pentru învățarea la distanță.

Cuvinte-cheie
educaţie, locuri de privare de libertate, tehnologia informaţiei, condamnați, resocializarea condamnaților, adaptare socială, sistem penal, educaţie la distanţă, instituţii penitenciare