Factorii și specificul adaptării școlare a copilului hipertutelat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
312 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 22:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.56 (4)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
LUNGU, Viorelia, SIMION, Dănuţ. Factorii și specificul adaptării școlare a copilului hipertutelat. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 99-105. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Factorii și specificul adaptării școlare a copilului hipertutelat

CZU: 376.56

Pag. 99-105

Lungu Viorelia1, Simion Dănuţ2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 iunie 2022


Rezumat

Adaptation is understood as a process of change in a more advantageous position of people with the assumption of learning. And the school adaptation expresses the quality and efficiency of achieving the concordance between the pupils personality and the requirements of the educational envi-ronment in the educational institution. In this process of school adaptation as a result of all the confluence and interaction of a set of internal factors, as well as external factors, hyper-guardianship is a family factor that stops, blocks the child in school adaptation.

Cuvinte-cheie
adaptation, school adaptation, hyperactivity, etc