Design-ul cercetării potențialului educației tehnologice în formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
297 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 08:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035.3:37.032 (1)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
ROTARU, Ioana-Corina. Design-ul cercetării potențialului educației tehnologice în formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 14-19. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Design-ul cercetării potențialului educației tehnologice în formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil

CZU: 37.035.3:37.032

Pag. 14-19

Rotaru Ioana-Corina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2022


Rezumat

The research was focused on capitalizing on the theoretical, experiential and experimental framework. The research strategy encompassed various forms, methods, procedures, techniques and investigative tools. The methods applied in the development and realization of the investigative aproach were: scientific documentation, historical method, method of analysis of official documents, scientific observation, childfree case study. The experiment aimed to optimize technological education, communi-cation and relationships between preadolescents, as well as the formation of practical skills in these young people. The experimental activity started from establishing the type and strategy, planning the experiment.

Cuvinte-cheie
scientific documentation, historical method, method of analysis of official documents, scientific observation, childfree case study